همانطور که در مقالات قبل تر در سایت سامانه پیامک شیراز گفته شده یکی از سریع ترین و تاثیر گذار ترین و یکی از بهترین روش تبلیغ و ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامک و خرید پنل پیامک است. اما یکی از موثرترین گزینه ها در موفق بودن ارسال پیامک داشتن شماره موبایل مشترکین است.
اگر صاحب کسب و کار هستید یا میخواهید اقدام به خرید پنل پیامک کنید، باید بدانید و بلد باشید که چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید.
امروز در این مقاله میخواهیم در مورد جمع آوری شماره موبایل افراد، و چگونگی ارتباط با آنها کمی توضیح دهیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.
جمع آوری بانک شماره موبایل :
در زیر چند مورد از موثرترین روش های جمع آوری شماره موبایل مشترکین و مخاطبین هدف اورده شده است.
روش اول : دادن فرم چاپی به مشتری برای تکمیل مشخصات
در این فرم ها شما علاوه بر این که در مورد کسب و کار یا حوزه خدماتی خود اطلاعاتی را به مشتری ارائه میدهید از آنها به صورت کاملا اختیاری میتوانید درخواست کنید که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل فرم چاپی قید کنند . در صورتی که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل برگه نوشته باشند این بدان معنی است که برای ارتباط شما با آنها مشکلی ندارند و رضایت خود را اعلام میکنند .
روش دوم : برقراری تماس تلفنی با مشتریان
در روش اول مشتریان در داخل برگه یا فرم های چاپی مشخصات و شماره ثابت یا همراه خود را قید کرده اند در صورتی که شماره ثابت را نوشته بودند شما میتوانید به راحتی با آن شماره تماس بگیرید و از آنها شماره موبایلشان را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی و … به ایشان با رضایت کامل درخواست کنید و مشتریان نیز وقتی دلیل درخواست شماره آنها و مزایای آن را بدانند بدون شک حتما شماره همراه خود را در اختیار شما قرار میدهند .
روش سوم : راه اندازی مسابقه و قرعه کشی در بین مشترکین
یکی دیگر ازروش های جمع آوری شماره موبایل افراد ، برقراری یک مسابقه و قرعه کشی در بین آنها میباشد . برای مثال سایت هایی را میبینید یا فروشگاه های زنجیره ای که در پایان مرحله خرید برای شرکت در مسابقه و قرعه کشی در فرمی از شما میخواهد تا مشخصات فردی را تکمیل کنید ، تا شما را در قرعه کشی ماهانه یا سالانه شرکت دهد . و شماره موبایل را برای اطلاع دادن از نتیجه قرعه کشی از شما درخواست میکند . شما هم میتوانید از این روش برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان خود اقدام کنید .
روش چهارم : عرضه محصول یا ارائه خدمات به صورت رایگان به مشتریان
مشتریان معمولا محصولات و خدماتی را که به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده شود را دوست دارند . که میتوان گفت این روش یکی از بهترین و جذاب ترین روش ها برای دریافت شماره موبایل از مشتریان است . اما چطور ؟ به این صورت که شما برای ارائه محصول یا خدمتی که میخواهید به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید در قبال آن از مشتری میخواهید که شماره موبایل و اطلاعات تماس خود را برای تحویل دادن محصول در اختیار شما بگذارد به این صورت شما میتوانید شماره مویایل مشتریان خود را از آنها دریافت کنید .
روش پنجم : ارائه تخفیف به مشتریان با ارسال کد تخفیف
مشتریان علاوه بر این که محصولات و خدمات رایگان را دوست دارند تخفیف را هم دوست دارند . یک راه دیگر برای دریافت شماره مشتری ارسال کد تخفیف است . اما چگونه ؟ شما با خرید پنل اس ام اس از شرکت های معتبر مانند اهورا اطلس فارس میتوانید این کار را انجام دهید . شما برای عرضه محصولات یا ارائه خدمات خود به مشتریان از آنها میخواهید که اگر تمایل دارند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند مثلا عدد 2 را به سامانه شما ارسال کنند ، به این ترتیب به سادگی شماره موبایل مشتریان را جمع آوری میکنید.
روش ششم : دعوت مشترکین یا مشتریان از طریق وب سایت
یکی از پر رونق ترین راه ها برای جمعآوری شماره همراه مشترکین، دعوت کاربر از طریق وب سایت می باشد؛ در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایتی راه اندازی کرده اید باید قسمتی را طراحی کنید که کاربر در آن قسمت شماره موبایل خود را وارد کند، تا پیامک های مهم شما و آخرین اطلاعات به روز را در قالب پیامک از طرف شما دریافت کند. در این روش در صورتی که مخاطب علاقه به خدمات شما پیدا کرده باشد این ارتباط تداوم پیدا خواهد کرد و کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.
روش هفتم : باشگاه مشتریان بهترین راه برای جمع آوری شماره موبایل
راه اندازی باشگاه مشتریان برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان بهترین روش از میان روشهای موجود میباشد، باشگاه مشتریان روش اثبات شده جذب مشتریان می باشد. در این روش با دعوت مخاطبان به عضویت در باشگاه مشتریان، قطعا خدمات بسیار زیاد و محبوبی را به آنها ارائه خواهید داد و علاوه بر آن ، به بانک اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.
روش هشتم : دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری
بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ، شبیه به دستگاه POS (کارتخوان) می باشد که روی آن صفحه کلید و مانیتور دارد و هر مشتری میتواند شماره موبایل خود را در آن وارد کند و همان لحظه بصورت آنی شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما ثبت می گردد و همچنین یک پیامک خوش آمد گویی که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد که به موبایل مشتری پیامک می شود.
روش هایی که در بالا ارائه شد روش هایی هستند که جواب گو بوده و توسط پیشرفته ترین سامانه پیامک، این روش ها جواب خود را به خوبی پس داده اند.
اما باید به این نکنه توجه کنید که تمام این روش ها در صورتی به کارتان میآید که در ابتدا اقدام به خرید پنل پیامک کرده باشید.
شما میتوانید برای داشتن پنل پیامک خیلی راحت به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و در آنجا اقدام به خرید پنل پیامک کنید.
همچنین با مراجعه به سایت خبری شیراز اس ام اس میتوانید از دیگر روش های بازاریابی نیز مطلع شوید.
جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.